فروش فایل 2

۶۰ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
آموزش

آموزش آسان زبان انگلیسی با 404 اصطلاح پر کاربرد همراه تصاویر مرتبط و جالب که باعث میشود این اصطلاحات در ذهن شما حک شود.و به آسانی زبان انگلیسی را فرا گیرید.

در این تصاویر شما 404 اصطلاح پرکاربرد و بیش از 2000 لغت یاد میگیرید.

جهت دریافت فایل کامل هر عنوان از طریق بخش در پایان معرفی هر محصول اقدام نمایید. پس از خرید علاوه بر لینک دانلود مستقیم سایت، فایل به ایمیل شما بصورت پیوست نیز ارسال خواهد شد.

هدف ما آموزش , تبادل اطلاعات و پیشرفت می باشد.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی کتیا سایت جامع طراحان مهندسی مکانیک قیمت محصولات ما را با سایر محصولات مشابه و فروشگاه ها مقایسه نمایید!!



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه6

فهرست مطالب

شرایط اقلیمى و خاکى

داشت

برداشت

گل کلم به دو نوع سفید و سبز تقسیم می شود . ارزش تغذیه دو نوع آن یکسان است. گل کلم با حرارت کم و میزان محتوای الیاف خوراکی بسیار زیاد و دارای ویتامین ها و مواد معدنی فراوان بوده و داروی مطلوب طبیعی است. گل کلم دارای موادی است که له هوان تن نامیده می شود. این ماده یک نوع مایع خوب برای تمیز کردن رگ ها است و بطور مؤثر کلسترولی را که درعروق باقی مانده است از بین می برد و همچنین از چسباندن پلاکت های خون پیشگیری می کند و ابتلا به بیماری قلب را کاهش می دهد.

توصیه : خوردن گل کلم که پخته شده با بخار، بهترین روش است. گل کلم در آب نمک چند دقیقه خیس داده می شود ، کرم های سبز از درون گل بیرون می آید و مواد دارویی کشاورزی آن از بین می رود.


گیاه&zwnj &zwnj شناسى

از نظر گیاه&zwnj شناسى کلم&zwnj گل گیاهى است دو ساله از خانواده Brassicaceae و با نام علمی (.Brassica Oleraceal L. Convar. Botrytis L) این گیاه در سال اول طى رشد رویشى تولید مجموعه&zwnj اى از گل خوراکى مى&zwnj کند، و پس از تأثیر بهار، در سال دوم به گل و بذر مى&zwnj نشیند. قسمت خوراکى کلم&zwnj گل خوشه&zwnj هاى گل&zwnj آذین است که اندام&zwnj هاى تناسلى در آن تکامل نیافته&zwnj اند. در سال دوم وقتى که اندام&zwnj هاى گل کامل شدند، تولید بذر مى&zwnj کند. این گیاه در آغاز دوره رویش شبیه کلم&zwnj پیچ است ولى طى رشد بعدى برخلاف کلم پیچ برگ&zwnj هاى آن به هم نمى&zwnj پیچند و از وسط بوته ساقه نسبتاً پهن است ظاهر مى&zwnj شوند و این مجموعه است که مورد استفاده&zwnj غذائى قرار مى&zwnj گیرد.



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰

فایل PDF و 38 صفحه میباشد.

اگر میخواهید مقالاتی معتبر به اسم خودتان داشته باشید حتما این فایل را مطالعه کنید و با نگارش مقالات رزومه خود را جهت تحصیل در مقاطع بالاتر و موقعیت شغلی قوی کنید.



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه36

وضعیت اکسیژن مصرفی و ضربان قلب در شرایط بحرانی انکوباسیون

تلخیص و ترجمه : مهندس احمد صلاحی &ndash سرپرست کارخانه جوجه کشی ماهان (اشراق)

مهندس مژده موسی نژاد &ndash عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کهنوج

این نوشتار خلاصه ای از پایان نامه کارشناسی ارشد Jessie w.Brown برای دریافت مدرک فوق لیسانس بیولوژی در دانشگاه تگزاس شمالی در دسامبر 2004 زیر نظر Warren Burggren بوده است .

فصل اول &ndash بررسی فیزیولوژی دستگاه تنفسی در طیور

در طول تکامل جنینی در طیور تخمگذار ، سه عامل اصلی برای تبادل گازها وجود دارد (Whittow،2000) :

  1. غشای کهر ریوآلانتوئیک (CAM) : (chorioallantonic membrane)
  2. ریه ها (Lungs) 3. ناحیه عروقی (Area Vascoulosa)

جنین موجود در تخم مرغ برای تبادل گاز با محیط اطراف خود ارتباطی نداشته و تنها ارتباط زمانی است که ریه ها فعال می شود (Ar و همکاران 1980 ، ویتاوو 2000) . روالوف در سال 1960 بیان نمود که ناحیه عروقی در طول انکوباسیون در روزهای 3 تا 5 که در اطراف زرده قرار می گیرند به عنوان فن عمل می کند . همچنین در روز دوم انکوباسیون آغاز تشکیل سیستم گردش خون می باشد .

در روز 6 انکوباسیون ، سیستم تنفسی جنین از ناحیه عروقی به کوریو آلانتوئیس منتقل می شود . سرعت رشد کوریو آلانتوئیس منتقل می شود . سرعت رشد کوریو آلانتوئیس زیاد بوده به طوریکه در روز 12 تمام محتویات تخم مرغ را در بر گرفته و محتویات تخم مرغ وارد آن می



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰

دوران قاعدگی

دوران

قاعدگی&zwnj چیست&zwnj ؟

قاعدگی&zwnj عبارتست&zwnj از خروج&zwnj مرتب&zwnj و دوره&zwnj ای&zwnj خون&zwnj از مهبل&zwnj که&zwnj به&zwnj طور طبیعی&zwnj اتفاق&zwnj می&zwnj افتد که&zwnj از شروع&zwnj قاعدگی&zwnj این&zwnj دوره&zwnj تا یکسال&zwnj نامرتب&zwnj بوده&zwnj ولی&zwnj بعد از یکسال&zwnj به&zwnj طور معمول&zwnj مرتب&zwnj می&zwnj شود.آخرین مرحله بلوغ ،&zwnj قاعدگی است.چرخه قاعدگی در طول چرخه قاعدگی، بدن زن برای بارداری احتمالی آماده می شود. این چرخه به وسیله ? هورمون تنظیم می شود. هورمون تحریک کننده فولیکول و هورمون لوتئینی که از غده هیپوفیز ترشح می شوند، باعث بلوغ یک تخمک در یک فولیکول و آزاد شدن آن می شود. تخمک و فولیکول آن، استروژن و پروژسترون ترشح می کنند که باعث ضخیم شدن مخاط رحم می شوند. اگر یک تخمک بارور شود، خود را وارد سطوح داخلی رحم می کند و اگر بارور نشود، در طول قاعدگی به همراه خون و سلول های حاصل از مخاط داخلی رحم، از بدن خارج می شود. این چرخه حدود ۳ &zwnj روز طول می کشد ولی مدت زمان آن ممکن است از ماهی تا ماه دیگر و از زنی به زن دیگر فرق کند. یک چرخه قاعدگی کامل این تصویر تغییرات حاصل در آندومتر(مخاط رحم) و تخمـدان را در طی چرخـه قاعدگی نشـان می دهد.

این فایل دارای 15 صفحه می باشد.



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:31

فهرست مطالب

آیا در اسلام تعریف جامعى در مورد توسعه وجود دارد؟

آیا صرف بالا بودن تعداد شاغلین زن مى تواند ملاک توسعه باشد؟

آیا صرف بالا بودن تعداد شاغلین زن مى تواند ملاک توسعه باشد؟

نظر اسلام درباره ى کار و تلاش چیست؟ آیا محدودیتى براى آن قایل اند؟

رابطه ى زهد با توسعه چگونه است؟ اگر زهد را به معناى مصرف کم تر بگیریم، آیا نتیجه ى آن، تولید کم تر و رکود نیست؟

آیا بین ارزش هاى اخلاقى و توسعه ى همراه با تکنولوژى پیش رفته و مدرن لزوماً ناسازگارى وجود دارد؟

آیا اعتقاد به قوانین ثابت اسلام، مانع هماهنگى مقتضیات زمان و رسیدن به پیش رفت هاى مادى و حرکت مترقى نیست؟

تعاریف غرب در مورد توسعه، و اشکالات آن را بیان نمایید؟ آیا در اسلام تعریف جامعى در مورد توسعه وجود دارد؟

lکلمه ى توسعه در زبان فارسى معادل development است. این واژه در زبان انگلیسى به معناى رشد کمىّ و افزایش مقدار است به تعبیرى، رشد بادکنکى و افزایش کمیت و مقدار تولیدات و کالاها و خدمات و آنچه که موجب افزایش رفاه مادى بشر مى شود به عبارت دیگر، توسعه در آغاز جلوه ى کمى داشته، ولى پس از گذشت حدود نیم قرن از مطرح شدن موضوع توسعه، خصوصاً دیدگاه هاى دو دهه ى اخیر، با توجه به بعضى حوایج بشر، توسعه را به صورت کیفى و انسان گرا لحاظ نموده اند.

در آغاز که توسعه مطرح شد، هر کشورى را که درآمد سرانه اش بالا بود، توسعه یافته مى شمردند البته در آمد سرانه ى بالایى که هم چنان فزاینده بود، چون رشد و توسعه تفاوت دارند رشد به معناى افزایش درآمد سرانه به صورت صرفاً کمى است ولى توسعه به این معناست که فزاینده بودن درآمد سرانه ى یک کشور با تحولى در زیرساخت هاى اقتصادى همراه است به طورى که این فزاینده بودن در آمد سرانه، حالت مستمر پیدا مى کند.

به هر حال، در آغاز وجه مادى توسعه مدنظر بود ولى در دو دهه ى اخیر به این نتیجه رسیدند که گاهى روى کرد یک جامعه به توسعه، داراى آثار و نتایج زیانبار اجتماعى، روانى و سیاسى خواهد بود بنابراین، از جهت انسانى نیز به توسعه توجه شده است. و حتى توسعه اى مورد قبول قرار مى گیرد که علاوه بر افزایش درآمد سرانه و تحول در زیرساخت ها، با انسانى تر شدن زندگى، و تعمیم توزیع بهتر درآمد جامعه و گسترش رفاه فراگیر همراه باشد.

اگر بخواهیم با استفاده از منابع معرفت دینى در مورد توسعه نظر بدهیم، مناسب ترین واژه در این زمینه واژه ى عمران است که در قرآن و روایات نیز آمده است و آن را به عنوان یکى از اهداف خلقت انسان بر روى زمین معرفى کرده اند. خداوند در قرآن مجید از قول یکى از انبیا به قومش مى فرماید:
(هُوَ أَنْشَأَکُمْ مِنَ الْأَرْضِ وَ اسْتَعْمَرَکُمْ فِیها فَاسْتَغْفِرُوهُ) [1]

در این جا استعمار به آن معناى زشتى که در اثر کارکرد غرب پیدا کرده، نیست بلکه کشانیدن به عمران و آبادانى است. همان گونه که در زبان فارسى به آبادى شهرها و در زبان عربى به عمران البلاد تعبیر مى کنیم. ابن خلدون، مفسر تاریخ، از آن به « علم العمران» تعبیر مى کند و مى توان آن را به جاى کلمه ى توسعه به کار برد و اعتقاد داشت که در آن علاوه بر معناى کمى جهات کیفى نیز نهفته است. خداوند انسان را در روى زمین آفرید تا زمین را آباد کند و آباد کردن زمین هم حدى ندارد بلکه مى توان آباد و آبادتر شود. حضرت على(علیه السلام) در خطبه ى اول نهج البلاغه مى فرماید:
فأهبطه بعد التّوبه لیعمر أرضه بنسله خداوند آدم را بر روى زمین فرود آورد تا زمین خدا را با نسل خودش آباد کند.

حضرت على(علیه السلام) در نامه اى به مالک اشتر، یکى از وظایف والى را عمران بلاد و آبادانى شهرها معرفى نموده اند. این معنا مى تواند واژه ى مناسبى به جاى توسعه باشد. مفهوم عمران یک مفهوم چند بعدى است، یک بُعد آن، بُعد مادى است یعنى افزایش امکانات مادى زندگى، توسعه ى کشاورزى، دام دارى، صنعت و گسترش بهره بردارى از زمین به عنوان مسکن و گسترش تجارت، که این ها را به عنوان بُعد مادى توسعه مى گیریم. در مجموعه اى از روایات اهل بیت(علیهم السلام) کلمه ى عمران با استفاده از مبانى و مسائل دیگرى تحقق پیدا مى کند یعنى عمران علاوه بر بُعد مادى، نتیجه ى یک حرکت اخلاقى، عاطفى و اجتماعى است.
(صلة الرحم تعمر الدیار و تزید فى الاعمار[2])

از این روایت استفاده مى شود که حرکت اخلاقى و عاطفى، باعث فزونى عمر و آبادانى جامعه مى شود نیز در اسلام، عمران یک پدیده ى صرفاً مادى و یک بعدى نیست. در روایت دیگرى از عبدالله بن عباس نقل شده است که رسول اکرم(صلى الله علیه وآله)از خداوند نقل مى کنند:
(بالقائم منکم أعمر أرضى بتسبیحى و تقدیسى و تهلیلى)[3] به وسیله ى امام زمان(عج) من زمین را آباد مى کنم.
در این جا وجه دیگرى از عمران، یعنى جلوه ى معنوى عمران و ازدیاد امکانات مادى در اثر روى کرد معنوى نشان داده مى شود. خداوند در قرآن مى فرماید:
(وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرى آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَیهِمْ بَرَکات مِنَ السَّماءِ وَ الْأَرْضِ وَ لکِنْ کَذَّبُوا.)[4]
این بیان کننده ى تأثیر یک بعد معنوى رفتار مردم است و نتیجه ى چنین رفتارى، یک حاصل مادى است یعنى اگر ایمان داشته باشند، خداوند برکات مادى را بر آنها نازل مى کند بنابراین عمران، یک حقیقت چند بعدى پیدا مى کند. غربى ها در تعریف توسعه، کم کم به این معنا نزدیک مى شوند چون سخن از توسعه ى انسانى و امنیت خاطر و آرامش و رفع اضطراب دارند.

ما چگونه مى توانیم این مسائل را به تحقق برسانیم؟ با افزایش شکوه مادى، اضطراب از بین نمى رود بلکه باید با روى کرد معنوى، عاطفى و اخلاقى همراه باشد، تا اضطراب از بین برود. دو بعد وجود انسان (بعد مادى و بعد معنوى) با هم حرکت رو به رشد داشته اند تا توسعه ى مدنظر اسلام تحقق پیدا کند. اگر ما بتوانیم عمران را به عنوان یک پدیده ى چند بعدى تعریف کنیم، تعریف توسعه از دیدگاه اسلام را بیان کرده ایم در حالى که توسعه ى غربى یک توسعه ى تک بعدى است. هرچند در حال چند بعدى شدن هستند اما آن چند بعد اسلام، در آن لحاظ نشده است.



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
دانلود

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 16 صفحه می باشد.

مقدمه :

پروژه بنده در مورد کارخانه تن ماهی پونل می باشد . که واقع در استان گیلان ،30 کیلومتری شهرستان انزلی شهری به نام پونل می باشد . شرکت پونل یکی از هفت شرکت زنجیره ای pounel group است که فعالیت خود را از سال 68 آغاز کرده و در ابتدا با پرورش شاه میگو و سپس با تولید کنسرو خوراک ، کنسرو ماهی در روغن زیتون ، کنسرو رژیمی ، کنسرو ماهی در روغن آفتابگردان ، fastfood ، صادرات شاه میگو به کشورهای آلمان &ndash هلند &ndash امریکا و سایر کشورهای مجاور مشغول به فعالیت است . البته هم اکنون نیز گروه R& D ( تحقیق و توسعه ) در حال مطالعه طراحی جدید است که بزودی تولید سوسیس و کالباس پونل نیز آغاز شود . تعداد پرسنل شاغل در کل کارخانه در ابتدای تولید یعنی در سال 68 بیست نفر بود ، اما در حال حاضر تعداد پرسنل 120 نفر می باشد . که تعداد 40 نفر از این افراد دارای مدرک کارشناسی و کارشناس اعم از فنی و اداری و آزمایشگاه و غیره می باشد . و 20 نفر دیگر از این افراد دارای مدرک فوق دیپلم که در تولید و انبار داری و قسمت فروش مشغول به کار می باشند و 60 نفر دیگر این افراد نیز دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم می باشند که کارگران واحدهای مختلف محسوب می شوند و کلاً 80 نفر از این افراد در بخش تولید فعالیت می کنند که متوسط سابقه کارشناس 10 سال و متوسط سابقه کاگران در حدود 15 سال می باشد .



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه34

فهرست مطالب

مشکلات کشت کلزا و دلیل عدم استقبال زارعین از توسعه کشت کلزا

مشکلات داشت 2- آفات کلزا 3- بیماری های کلزا

پژوهشگران گروه بیوتکنولوژی دانشکده کشاورزی موفق به انتقال ژن آنتی بادی VHH به گیاه

مشکلات داشت کلزا را نیز به سه دسته مبارزه با علف های هرز، آفات و بیماری های کلزا دسته بندی کرده که جداگانه هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم.

1- مبارزه با علف های هرز

یکی از عوامل محدودکننده کشت کلزا در تمامی نقاط دنیا وجود علف های هرز است. این گیاهان که اغلب با کلزا هم خانواده اند در طول دوره ی رشد با گیاه کلزا رقابت تنگاتنگی انجام داده و به صورت معنی داری بر عملکرد کلزا موثرند. همچنین در زمان برداشت مشکل جدی ایجاد می کنند زیرا در زمان رسیدن بذور کلزا، علف های هرز به صورت خیس و نارس در سطح مزرعه پراکنده اند و ادوات برداشت را با مشکل مواجه می کنند و اغلب راننده ی کمباین مجبور به پیاده شدن و رفع گرفتگی چرخ دنده های قسمت جلوی کمباین می گردد. ضمن اینکه بذور علف های هرز وارد مخزن شده و موجب ناخالصی بخصوصی در تولید می گردند. یکی از بهترین روش های مبارزه با علف های هرز نیز انتخاب بذر مناسب و عاری از بذور علف های هرز بخصوص بذور تیره ی شب بو مثل خردل وحشی، شلمی و غیره می باشد. علف کش مورد استفاده کلزا قبل از کاشت ترفلان است که بر روی اکثر علف های باریک برگ و تعدادی از پهن برگ ها موثر است.

بعد از کاشت نیز می توان از علف کش های گالانت، فوکوس و نابواس استفاده کرد. یکی از روش هایی که کارشناسان امر توصیه می کنند این است که کلزا در زمینی کشت شود که سال قبل یکی از غلات کشت شده و به نحو موثر با علف های هرز آن بخصوص علف های پهن برگ مبارزه شده است. در این خصوص، علف کش مناسب جهت مبارزه



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
آرش

آرش کمانگیر نام یکی از اسطوره&zwnj های کهن ایرانی و همچنین نام شخصیت اصلی این اسطوره&zwnj است. کتاب شعر حاضر اثری ماندگار از محمد رضا محمد نیکو می باشد که در وصف این اسطوره ی ایرانی سروده شده است.



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:14

فهرست مطالب

تعریف عرف و عناصر آن در قانون و فقه

عناصر عرف

1 - عنصر مادى

2 - عنصر روانى

تعریف عرف

اقسام عرف

جایگاه عرف در فقه و حقوق اسلامى

  1. منابع اولیه
  2. منابع ثانوى
  3. بعد عواطف، احساسات، گرایش&rlm ها و تمایلات
  4. بعد ادراک و تعقّل

1. شرط موضوعى

  1. شرط حکمى

عرف سکولار

قانون&rlm گذارى دخیل باشد یا نه؟

تعریف عرف و عناصر آن در قانون و فقه

الف) تعریف عرف و عناصر آن در قانون در مقدمه کتاب هاى حقوقى، « عرف و عادت» را یکى از منابع حقوق شمرده اند و ماده 3 قانون آیین دادرسى مدنى تصریح مى کند:

چنان که قانون، کامل یا صریح نبوده و یا در قضیه مطروحه اصلاً قانونى وجود نداشته باشد، دادگاه ها باید موافق روح و مفاد قوانین موضوعه کشورى و « عرف و عادت مسلّم» آن قضیه را حلّ و فصل نمایند.

با وجود این، قانون تعریفى از عرف عرضه نمى کند. لیکن علماى حقوق در نوشته هاى خود، عرف را تعریف نموده اند که به برخى از آن ها اشاره مى کنیم:

عرف در لغت به معناى معرفت و شناسایى است، و پس از آن به معناى چیزى که در ذهن شناخته شده و مأنوس و مقبول خردمندان به کار رفته است.(24)

برخى دیگر از نویسندگان آثار حقوقى معتقدند :

عرف قاعده اى است که به تدریج و خود به خود در میان همه مردم یا گروهى از آنان به عنوان قاعده اى الزام آور مرسوم شده است.(25)

با توجّه به تعریف هاى یادشده که برخى از آن ها خالى از اشکال نیست،(26) مى توان ارکان و عناصر عرف را چنین بیان کرد:

1 - عنصر مادى: براى ایجاد عرف لازم است که عادتى در نتیجه تکرار و به مدّت طولانى بین همه مردم یا گروهى از آنان رایج و مرسوم شده باشد.

2 - عنصر روانى: عادتى مى تواند عرف تلقّى شود که افراد به آن انس شدید گرفته باشند و به اعتقاد کسانى که آن را رعایت مى کنند، الزام آور باشد.



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44