فروش فایل 2

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پورپنت های شیمی آلی پیشرفته و سنتز- آقای دکتر محمد علی زلفی گل

پورپنت های شیمی آلی پیشرفته و سنتز- آقای دکتر محمد علی زلفی گل
عنوان: مبانی سنتز مواد آلی با نگرش نوین


دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰

دانلود پایان نامه فلسفه و حکمت اسلامی : باورهای فطری

دانلود پایان نامه فلسفه و حکمت اسلامی : باورهای فطری

;

;

;

;

;

;

;

;

مطالب این پست : دانلود;پایان نامه گروه الهیات گرایش فلسفه و حکمت اسلامی

عنوان پایان نامه : باورهای فطری ازدیدگاه فلاسفه ومتکلمین اسلامی

با فرمت ورد (دانلود متن کامل پایان نامه)

;

دانشکده علوم انسانی گروه الهیات

پایان نامه جهت اخذدرجه کارشناسی ارشد«M.A»

گرایش فلسفه وحکمت اسلامی

;

عنوان

باورهای فطری ازدیدگاه فلاسفه ومتکلمین اسلامی

استاد راهنما

جناب آقای دکتر محمدرضا ارشادنیا

استاد مشاور

جناب آقای دکتر حسین بهروان

نگارش

محمد عربخانی

;

;

بیان مسئله:

سپاس فراوان آفریدگاری را سزاست که جهان هستی را همسان و هماهنگ با احتیاجات ونیازهای بشر سامان داده وبا تدبیر حکیمانه خود آنرا پرورده است.

تحیّات ودرود نامحدودبروالاترین معلم ومربّی انسان یعنی پیامبر اکرم «ص»که بامدد وحی الهی وکتاب آسمانی، بشریت را به صراط مستقیم ورهنمودهای درخشان فرهنگ وتمدن آشنا ساخته است، وهمچنین برامامان وپیشوایان راه حق که همواره اهتمام و عنایات خودر ا به جامعه بشری مصروف داشته اند.

انسان از سپیده دم تاریخ ،پیش ازآنکه بداندچگونه برای خود خانه بسازد ویا خوراک وپوشاک فراهم آورد، دارای یک سری اعتقادات وباروهای فطری دروجوداوبوده است که مهمترین آنها نیاز بشر به دین در هر عصروزمانی است .یکی از نکاتی که قرآن در این مورد بدان اشاره کرده است آیه : «فَاَقِم وَجهَکَ للّدین حنیفاً فطره الله التّی فطرالناسَ علیها لاتبدیلَ لِخلقِ الله ذلکَ الدّین القیّمُ ولکن اکثر الناس لایعلمون» [1]است .وخداونددراین آیه یادآوری می کند: دین ،هماهنگ با فطرت و طبیعت انسانی است وبنابراین همیشه بصورت یک احتیاج قطعی وضروری بشر ،خودنمایی می کند. انسان از روزی که بوجودآمده همواره خدا راپرستش کرده وبه او عشق می ورزیده است. تاریخ زندگی بشر این نکته را به اثبات رسانده است که بشر ابتدایی هم خدا پرست بوده وهمچنین به روز قیامت ونبوّت اعتقاد داشته است واکثر اندیشمندان وجامعه شناسان به این عقیده اصرار می ورزند.

از آنجا که عقاید واصول کلی احکام الهی براساس ساختار آفرینش انسان تنظیم شده است ،به رغم تمام تلاشهایی که درطول تاریخ برای نابودی آنها صورت گرفته ، این احکام و عقاید پا بر جا مانده ،وگرچه چند صباحی کم رنگ یا افیون جلوه کرده است ،بالاخره با برطرف شدن موانع، جایگاه فطری خود را باز یافته است .کشورهای کمونیستی شوروی بهترین شاهدان براین مدعایند . [2]

;

;

موضوع اصلی تحقیق باورهای فطری ازدیدگاه فلاسفه ومتکلمین اسلامی می باشد. دراین تحقیق می کوشیم ابتدا بحث فطرت رابطور کامل بیان کنیم وسپس به معنی ومفهوم باورها در اصطلاح بپردازیم که آیا باورهای فطری درانسان موجود است یانه؟ اگرموجود است نظر فلاسفه ومتکلمین اسلامی را دراین زمینه بیان کنیم.

[1] -سوره روم ،آیه 30.

[2] – علی اکبر،رشاد،دانشنامه امام«ع» ،ج2،ص384.

;

متن کامل را می توانید دانلود کنید چون فقط تکه هایی از متن این پایان نامه در این صفحه درج شده است(به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

همراه با تمام ضمائم با فرمت ورد که ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:15

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

نامه ی امام علی (ع) به مالک اشتر

نامه امام علی (ع) به مالک اشتر

آنجا کشور مصر است ، آنجا سرزمین فراعنه و بارگاه پادشاهان بزرگ است که فراخنای جهخان در جولان حاکمیت ایشان میدانی تنگ و نارسا بود .

مصر کشوری کهنسال و دیرین است که با روزگار کشتی ها گرفته و با تمام گرما و سرمای جهان نبرد کرده است ، تا امروز همچون تو حکمرانی را بر سینة وسیع و پر طاقت خویش مشاهده می کند . او در زندگی طولانی خود پادشاهان دادگر دید همچنان تا جداران بیدادگر ، اگاه باش که در تاریخ روزگار نام تو در صفحة بیدادگران بننگ نگاشته نیاید . آنچنانکه تو در کار پیشوای پیشین خود نگران بودی ، مردم نیز رفتار تو را با دقت رماقبت می کنند و ار کار و کردار تو غافل نیبستند ، و آنچه تو در بارة وی میگفتی ، بشنو که در بارة تو نگویند .

خداوندا گوشی شنواست که گفتار بندگان خوی ش را همی شوند و بداد بدخواهان رسیدگی و توجه همی فرماید . بندة پرهیزگار ناگزیر است سخت حساس و بیدار باشد ، تا زبان کسان بدشنام و تشنیع او آلوده نگردد .

نفسی پرهیزگار است که در تمام حوادث زندگی بر هوس خویش پای گذارد و در داوری کاملاً بی طرف و میانه رو باشد .

ای مالک ! مهربان باش و رعیت را با چشمی پر عاطفه و سینه ای لبریز از محبت بنگر .

زنهار ! نکند ای چوپان که رد جامة شبانی گرگی خونخوار باشی و در لال به لای پنجه های لطیف چنگالهای دلخراش و جانفرسا پنهان داری ؟

الا ای فرنمانفرما ، فرمانبرداران تو از دو صنف بیرون نیستند ؛ یا مسلمانانند که با تو یک کیش و یک دین دارند و یا پیرو مذاهب بیگانه که با توهمنوع و همجنسند .

ای بشر ! آنها هم بشرند . همچنانکه ترا در زندگی لغزشی در پیش است ، آنها نیز بدون لغزش نخواهند بود . پس باید با آن دیده در آنان بنگری که توقع داری خداوند در تو بنگرد .

ای مالک ! تو بر مصر حکومت میکنی و امی رالمؤمنین بر تو ولی پروردگار بی همتا بر ما همه یعنی بر عالم وجود حاکم مطلق و پادشاه تواناست . او که ما را امام و والی بر بندگان خود قرار میدهد ، آزمایش همی کند تا چگونه این وظیفه ی خطیر را بپایان میرسانیم .



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
دانلود

فایل nvram برای ترمیم بیس باند y600-u20

تست شده و بدون مشکل

بازیابی با mtkdroid

فایل nvram y600-u20,دانلود فایل nvram هواوی y600,فایل nvram y600,huawei y600-u20 nvram,y600-u20 nvram.zip,y600-u20 nvram.rar,y600 nvram,ترمیم سریال y600,بیس باند y600



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰

ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدلP7

بصورت ورد ودر112صفحه

چکیده

این پژوهش با هدف شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در شهر شیراز در سال 1393 صورت گرفت. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گرداوری داده ها توصیفی پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و کارشناسان درگیر در مسئله بازاریابی گردشگری بود که از این میان با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه¬ گیری تصادفی¬ طبقه¬ ای نسبی 150 نفر به¬ عنوان حجم¬ نمونه درنظر گرفته شد. روش جمع¬ آوری داده¬ ها بر اساس پرسش¬ نامه محقق ساخته 40 سوالی انجام گرفت. پایایی پرسش¬ نامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی محاسبه شد که مقدار آن در هر دو روش برای همه متغیرها بالای 7/0 به¬ دست آمد. همین¬ طور از روایی سازه و محتوا به¬ منظور آزمون روایی پرسش¬ نامه استفاده شد، که در روایی محتوا پرسش¬ نامه به تأیید متخصصین مربوطه رسید و در روایی سازه یافته ها دال بر روا بودن پرسشنامه بود. تجزیه و تحلیل اطلاعات به¬ دست آمده از اجرای پرسش¬ نامه¬ ها از طریق نرم¬ افزار SPSS و Smart Pls2 در دو بخش توصیفی و استنباطی (مدل¬ سازی معادلات ساختاری)، انجام پذیرفت. نتایج تحقیق نشان داد که عوامل هفت گانه مدل 7p (محصول، قیمت، تبلیغات، مکان، افراد، فرآیند فروش محصول و یا ارائه خدمت و شواهد و امکانات فیزیکی بود) تأثیر معناداری بر بازاریابی گردشگری در شهر شیراز داشت.



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:2

نامه برای دعوت به جلسه می باشد



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:20

فهرست و توضیحات:

مقدمه
کمپرسورهای سیلندر پیستونی

کمپرسورها

یکی از قسمت های اصلی ماشینهای تبرید کمپرسور می باشد که بمنظورمتراکم&zwnj نمودن&zwnj سیال&zwnj مبردازفشاراواپراتوربه&zwnj فشارکندانسوربکارمی&zwnj رود و در یک جمله باید گفت کمپرسور قلب سیستم تبرید تراکمی است .

عملکرد اجزاء ماشین های تراکمی (کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور) بخصوص کمپرسور متأثراز یکدیگر مب باشند بعنوان مثال با تغییر کردن دمای آب کندانسور مقدار مبردی که توسط کمپرسور متراکم می شود تغییر می کند که این امر سبب تغیرراتی در شیر انبساط و فشار اواپراتور می&zwnj شود. البته بعدا مفصلاً چگونگی تأثیر عواملی چون دبی و پارامترهای ورودی و خروجی از کمپرسور بر عملکرد کمپرسور را شرح خواهیم داد . لیکن در اینجا به این نکته اشاره می کنیم که : کمپرسور بخار اواپراتور را مکیده و با این عمل فشار و درجه حرارت اواپراتور را ثابت نگه می دارد و بخار متراکم شده را به کندانسور می فرستد و شرایط مناسب برای تقطیر سیال را بوجود می آورد از اینرو کمپرسور از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

بخاطر اهمیت موضوع در این کتاب انواع کمپرسورها را بطور جداگانه مفصلاً شرح خواهیم داد در قسمت اول کمپرسورهای سیلندر پیستونی (رفت وبرگشتی ) و در قسمت دوم کمپرسورهای پیچی و در قسمت سوم کمپرسورهای دورانی (روتوری یا تیغه ای) و در قسمت چهارم کمپرسورهای گریز از مرکز را بررسی خواهیم نمود .

اصولاً در کاربردهای تبرید تا بار 60 تن عموماً از کمپرسورهای پیستونی و دورانی و پیچی استفاده می شود در سیستمهای 60 تا 200 تن از همه نوع کمپرسور استفاده می شود و سیستم های بالای 200 تن عموماً از کمپرسورهای گریز از مرکز یا جذبی استفاده می شود .



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
دانلود

در اینجا فایل کامل پایان نامه معماری بی نظیر با عنوان معماری موزه آب( مطالعه موردی: منطقه 22 تهران) برای دانلود قرار داده شده است. این پایان نامه با فرمت WORD ،&zwnj صفحه بندی شده و در 83 صفحه می&zwnj باشد. در ذیل فهرست مطالب کامل این پایان نامه آمده است. در صورت تمایل می&zwnj توانید این پایان نامه را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

width=

width=

width=

width=



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44
  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود پاورپوینت در مورد &ldquo روش تحقیق کیفی و روش نگارش گزارش تحقیق&rdquo

تعداد اسلاید: ۴۵

فرمت: ppt



دریافت‌فایل



  • fdsfsdf ewrewr44